fredag, november 06, 2009

Tävling 1000 besökare


Nu har bloggen passerat 1000besökare och jag vill tacka alla er
som så flitigt besöker den, jättekul!

Jag har ju utlovat tävling, å tävling ska det bli!
Vill Du ha chans att vinna ett unik-halsband lämna en kommentar här nedan för 1lott,
för dubbel vinstchans tipsa om tävlingen i din blogg eller tipsa 5 vänner genom mail!
Glöm inte skriva om du länkar/tipsar och skicka ett mail t mig på wcollection@hotmail.com för att jag ska kunna se din utmailning så får du 2 lotter!

en extra lott kan man även få genom att tipsa om tävlingen på facebook, då med bild å länk. Låna gärna bilden!

Tävlingen pågår t.o.m. 22 november kl 12.52, då dragningen sker. Lycka till!

19 kommentarer:

  1. Jag vill vinna något!!! Ska bara klura ut hur jag länkar din sida bara... Är inte så haj med den här datan;-)
    Trevlig helg!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag skulle oerhört gärna vinna ett unikt halsband!! Hoppas hoppas :-)!
    Har självklart länkat på min blogg!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. åh, tack för snäll kommentar hos mig och tävlingstips! jag vill såklart vara med o vinna!!

    SvaraRadera
  4. Hej, hittade precis din blogg! Fina saker du gör!

    Jag vill gärna vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  5. Oj, vad fina saker du lottar ut och självklart vill jag vara med i tävlingen!
    Grattis till 1000 besökare!

    SvaraRadera
  6. Hej hej, Självklart vill jag vara med och tävla. Jag länkar till dig och din tävling på min blogg, och la upp bilden också.

    /Anna
    www.ponny.nu/blog

    SvaraRadera
  7. Hittade hit från Pippihuset, hon har tipsat mig om dig innan, men jag har inte lyckats hittat hit. Är glad att jag gjrode det nu, ser mycket fint =) Är självklart med och tävlar och länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  8. Har ju mailat tidigare och såg att du hade varit inne på vår blogg och kikat lite =) Men jag lägger en liten kommentar här också för säkerhets skull - vill ju inte missa chansen att vinna ett av dina fina smycken! Idag kommer förresten svärmor att få sitt =)
    kram/E

    SvaraRadera
  9. Ska försöka få ut det här på min FB sida...vill självklart vara med i tävlingen
    Kram Britta

    SvaraRadera
  10. Jag vill också ha ett halsband. Är spänd över hur min man ska reagera när han får ett namnhalsband imon från din collektion. Han kan ju inte vara ensam med så snyggt halsband:)
    Hälsningar jenny

    SvaraRadera
  11. Såklart jag vill vara med och tävla... Får länka i morgon, för nu måpste jag sova.... Godnatt från ett regnigt Australien!

    SvaraRadera
  12. Självklart vill jag gärna vara med och tävla! Länkar på min blogg oxå!

    SvaraRadera
  13. Det är klart att jag vill vara med och tävla. Länkar självklart till min blogg. Nu är det bara att hålla tummarna :).

    SvaraRadera
  14. Jag vill oxå testa lyckan :o)
    Länkar på bloggen.

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med och tävla.
    Har skrivit om tävlingen på min blogg; http://olelsi.blogg.se

    Hoppas på lite tur!!

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  16. Vill gärna vara med och tävla.
    Har länkat i min blogg.
    lånade bilden också.

    SvaraRadera
  17. Jag tävlar gärna!
    Har länkat:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/11/halsband-hos-wcollection.html
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  18. Hej jag är jättegärna med i tävlingen om ett halsband! Håller min tummar nu! /petra.h

    SvaraRadera
  19. Jag vill vara med :-) Länkar på bloggen.

    SvaraRadera