söndag, november 22, 2009

Tävlingen avgjord!!!

Nu är tävlingen avgjord!

Konfetti???

För att få fram en vinnare har jag gett alla tävlande nummer iordning efter att man "anmält" sig. Jag skrev sen alla nummerna (42st) på små pappersbitar. Dessa slängde jag ut på golvet å så fick noel välja lapp...å vinnare blev nr.....
30
Palven

Grattis inom en snar framtid kommer ett

Wcollection smycke anlända till dig:)

Noel tyckte dock inte att en lapp räckte utan en hamnade även i munnen... å jag är väl inte sämre än jag kan ändra mig, så ett litet pris får även detta numret...
väl indränkt i saliv blev det
nr ....
3
Od Andulky
så grattis även till dig!
Även du kommer få ett Wcollection smycke:)
Nu ser jag fram emot 5000 besökare tävling:) Så kom gärna in här på bloggen på besök:)





2 kommentarer:

  1. HURRA!!!!
    Vad kul, vilken överaskning!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vilken bra vinnar-väljare.... Tur att du hann hejda honom innan han dragit alla deltagare. (eller ätit dem kanske man skulle säga). Gullig! grattis till vinnaran!

    SvaraRadera