onsdag, januari 20, 2010

Jag ha fått pris:)


Jag och min blogg har blivit tilldelad utmärkelsen "Kreativ Blogger" av Elin på Mofas hus

 hennes motivering var "för hennes underbara smycken och tuffa barnkläder". Tack snälla Elin för detta!!


Med denna utmärkelse följer att jag ska:

- kopiera awarden på min blogg

-länka till personen som har gett mig awarden

-berätta 7 intressanta fakta om mig själv

-välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till

-länka till dessa bloggar

-lägg en kommentar på dessa bloggar att jag har gett dem denna award




Så här följer 7 saker som ni kanske eller kanske inte visste om mig:

1. Jag ett sjulkligt sockerbehov :)

2. I morgon firar jag å min man 8 årsdag tillsammans<3

3. Jag vill vara ordningssam men i alla stängda utrymmen gömmer sig sanningen!

4. Jag nynnar eller sjunger istort sätt jämt...utan att tänka på det...

5. jag har ett beroende av att ha snygga naglar (tack jenny)

6.jag  har lyckts trycka ner fel ruta på bilen när jag blev stannad av polisen...

7. Jag är inte pedagogisk hemma:S





Nu vill jag ge denna utmärkelse vidare till:

Od andulky - för hennes oerhört värmande kommentarer å fina pyssliga blogg
Krumelej - för att hon är en så duktig sömmerska å alltid trevlig!

Lilla Barn - som sprider värme å solsken ändå från Australien

Louise - för hennes otroligt smaskiga å fina bakverk

Johanna - för hennes underbara mönster

Rom for dill og dall- för inspirerande härlig syblogg

Gekko - var en av de första saybloggarna jag besökte som inspirerade mig att börja!



Jag följer era bloggar flitigt och hoppas att denna utmärkelse ska glädja er lika mycket som den gladde mig! Kramar Tina

1 kommentar: