lördag, januari 09, 2010

Kalas-tröja t Noel

Min lille plutt är inte så liten längre.... han fyller 1år nu på måndag och jag kan inte förstå vad tiden har tagit vägen...
Han får iallafall en present redan i morgon eftersom min tanke är att han ska ha den på kalaset som ska äga rum på eftermiddagen.
Är väldigt nöjd med resultatet. Fixade å trixade om ett raglan tshirts mönster från ottobre och använde självklart mitt nya fina fordonstyg. Här kan ni se resultatet.





Självklart kommer modellen av farfartröjan att kallas Noel<3
Nu hoppas jag bara att min lille goding ska trivas i den... det återstår att se...
live-bilder utlovas senare:)

7 kommentarer:

  1. supersöt. Tycker om farfarsmodellen. kul å få se lite livebilder....

    SvaraRadera
  2. Åh så snyggt!!! Först ut? Det är då första plagget jag ser. Fick mitt tyg idag. Farfarströjan alá Noel är en jättefin modell. Ha så trevligt på kalaset i morgon både stora och små! Kram/Johanna

    SvaraRadera
  3. Grymt snygg!! Gratta i förskott

    SvaraRadera
  4. tack det värmer verkligen i kylan:) Johanna:dina mönster är helt fantastiska! Ska bli kul att sy i det rosa med:)Beställde hem mer idag!!!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin tröja. Modellen är jättesöt och tyget är ju helt underbart! Så roligt med våra barns födelsedagar. Tänk om du fött i Jkpg.....då hade vi säkert legat inne samtidigt :D. Hoppas att Noel får en bra födelsedag på måndag.

    SvaraRadera
  6. Hej igen, kan jag få använda din bilden på din fina fordonströja i mitt bildspel? Kram/Johanna

    SvaraRadera
  7. Vad fin... Och farfarsknäppning är såå snyggt, måste försöka mig på det nån dag. Får köpa en tröja med sån knäppning, så jag kan se hur den ser ut....

    SvaraRadera