onsdag, mars 03, 2010

Köpvillkor

Köpvillkor hos Wcollection

Betalning sker i förskott till bankkonto.

Köparen betalar frakten enligt postens portotabell om inget annat står.
Om brevet blir tjockare än 3 cm (vilket jag givetvis försöker undvika så gott jag kan) så betalar köparen även 11:- i tillägg för skrymmande.

Jag ansvarar inte för brev/paket som försvinner i posthanteringen, utan mitt ansvar slutar när varan är skickad. Vill ni ha varan skickad som rek 1:a klass så ordnar jag självklart det, men då tillkommer en avgift på 50:-.

När beställningen är gjord och bekräftad (betald) kan du inte längre ändra din beställda vara, om vi kommer överens om annat.

Tänk på att det kan förekomma vissa mönster-skillnader mellan foton i bloggen och varan detta beror på att flera plagg görs av samma tyg så tygmönstrets placering kan bli lite olika.

Nyansskillnader mellan foto och verklighet kan förekomma (sakerna ser ofta mycket bättre ut på i verkligheten än på foto) t.ex. velour är väldigt svårt att fotografera så att färgen blir verklighetstrogen.


Leveranstid då varorna inte redan finns gjorda är normalt ca 14 dagar.
Går oftast fortare, men kan även ta några dagar extra om jag inta har materialet hemma.


Kontakt sker via min mailadress, är nämligen mammaledig (till april) och vill därför inte bli störd under min arbetstid eller mammatid. Syr en dag i veckan och kollar mailen dagligen.


Tack för visat intresse och välkommen med din beställning!
Nöjda kunder = Nöjd Martina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar