tisdag, maj 11, 2010

Ugglor i mossen?

Idag kom det helt fantastiska uggletyget, blev helt förälskad i det och färgsättningen på den turkosa! Var tvungen att beställa mer på en gång å Super-Jenny på Znok fixade så hon skickade det dirket så jag får med det till kusten i helgen:) Då ska det sys! Har redan hunnit bli lite plagg idag, håll tillgodo!
Kofta i stl 86 som ska klä min lille prins
tycker det är så härligt att mönstret är så stort eftersom de flesta andra barntygerna har mindre fortmat på trycken...
uteskarfs och baggymössa även detta till min lille prins
beaställd tunika som håller på att ta form...
stl 80.


5 kommentarer:

  1. Underbart!! Jag har köpstopp men det känns som ett måste!!

    SvaraRadera
  2. Superfint tyg till jättesöta kläder!

    Titta gärna in på min sida och var med och tävla om en Simsalabim-klänning och mössor.

    SvaraRadera
  3. Jättesöta kläder!!!

    SvaraRadera
  4. Supersnygga grejer, gillar verkligen modellen på koftan. Håller tummarna att jag får mitt uggletyg i morron :-)

    SvaraRadera