torsdag, maj 06, 2010

Wcollection har fått en award:)

Jag har fått en award av fina Åsa som har bloggen I heart retro
Jättekul att få den!!
Med utmärkelsen följer vissa regler:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

att komma på 7 saker om sig själv kan låta lätt, men jag lovar det är svårare än man tror!
1. jag har börjat jobba igen, dock bara 50% vilket jag tycker är alldeles lagom...har blivit bortskämd!!
2. är barnsligt tävlingsinriktad vilket medför att jag även är en dålig förlorare...
3. började sy först för ett år sen...hade tidigare inte sytt sen syslöjden på högstadiet:)
4. är väldigt kreativ och älskar allt vad pyssel heter, men vill gärna se resultat fort...
5. har nu blivit så gammal att jag måste tänka efter hur gammal jag egentligen är när nån frågar (måste ju tyda på nåt)
6. har fastnat i nya serien "the good wife"
7. har ett sötsug som inte är av denna värld!

Att välja ut 7 av dem jag följer är jättesvårt, därför ger jag istället awarden till alla er! Ni är en otrolig inspirationskälla! Keep up the good work!

1 kommentar: