torsdag, oktober 07, 2010

2 små bebis-set till pyret...

...om det blir en pojk till:)
Har idag påbörjat sömnaden inför familjens nytillskott...
blev tre par muddbyxor, två omlott-koftor, en mössa och en skarfs.
Alla dessa relativt "pojkiga" så nästa gång blir det till att sy mer "tjejiga" set:)
så får vi se vilka som passar bäst sen....alla set är i stl50-56

Piratmössa för att matcha storebror, piratkofta och bruna twill-muddisar

svarta goa velourmuddisar passar oxå bra till

kaninkofta, kaninskarfs och mjuka muddjeans (självklart i stretch)

så nu hoppas jag på inspiration för att göra några tuffa tjejset med, så får vi se på bb vad som passar bäst om några månader:)

3 kommentarer:

  1. Så fint!! Stort grattis till kotten i magen om jag inte redan grattat dig?!
    Tycker kläderna passar alldeles utmärkt till en liten tös också :-)!
    Själv har jag gått ut stenhårt med att få en tjej, så är det en med snopp i min mage får han glatt ha massa rosa :-D...
    Hoppas du mår bra!

    SvaraRadera
  2. Åh, trist! Jag mådde uruselt fram till v 17 ungefär, men sen har det varit bra. Är beräknad till 30/10, dvs hon är fullgången på lördag :-). Själv då? Visst är det nr 2 för dig?
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Åh, skrev precis en lång kommentar som sedan försvann! Jobbigt när det händer! Resumé följer...

    Jag tycker kläderna passar jättebra även till en tjej! Brukar bli mycket rosa ändå som man får/köper/syr så det kan vara trevligt med omväxling!

    Sedan skrev jag om det lilla rutan du har bakom inläggen där det står om Photobucket. Jag tror att du har haft en bakgrund från någon annat ställe, inlagd via HTML. Kodningen fungerar inte och därför är bakgrunden borta och du har den lilla rutan istället. Leta upp och lägg in koden igen så ska det fungera sen. Bara ett litet tips :-)

    / Jennie

    SvaraRadera