söndag, november 21, 2010

busbollar fick bli invigning av nya maskinen:)

Nu har den nya maskinen fått invigas och jag är sååå nöjd!!
Tyvärr lyckades jag ju glömma sladden till igår när jag var på sydag hos mamma,
men lite har den fått jobba i fredags iaf och mer lär det bli i veckan!
Noel fick själv välja tyg till sin nya tröja och hans val föll på busbollarna...
härligt tryck tycker jag som man blir glad av!
Jag valde att bryta av armarna i gul/orange molntyg, en komb jag gillar skarpt...
å för att inte ta fokus från tygerna valde jag vit mudd. Mönstret är den tajta undertröjan ifrån förra ottobre tidningen...äntligen ett lång/smalt mönster som passar min son:)
Gillar modellen skarpt och det kommer fler i samma modell...


valde att stryka på en Wcollection stjärna på framsidan istället för mitt vanliga märke...
strykmärket har många frågat om och det kommer från Glada Grodan.

Både jag och Noel var mkt nöjda med resultatet och tröjan skulle på med detsamma, bra betyg!
Jag kommer nog dock förlänga mönstret ytterligare ett par cm nästa gång så han kan växa lite för nu sitter den perfekt.

4 kommentarer:

  1. Kanonfin!! Jag gillar verkligen dina stjärnlappar också!!

    SvaraRadera
  2. Åh superfin! Det är det första jag ser av busbollarna:) Fin modell, tygkombo och gillar sömmen på fållen längst ner.

    SvaraRadera