tisdag, november 09, 2010

ge bort en ängel...

Visst har vi alla änglar runt omkring oss...
De kan vara i form av en vän som alltid finns där
eller någon annan person i din omgivning som ställer upp...
Det kan oxå vara så att du vill ge någon en skyddsängel,
en ängel som påminner personen om att du finns där för den
eller att det finns änglar runt omkring oss som ser efter oss.
Nu vill jag uppmana alla att ge bort en ängel!
Ge den till någon som behöver en uppmuntran,
en vän, en arbetskamrat, en lärare, ditt barn...
Ge den som en julklapp...

Det går en liten ängel
brevid mig säger mor.
Han har så vita vingar
och ögon blåa jag tror.
Han håller mig i handen,
då är jag inte rädd.
Och när jag sedan somnar,
han vakar vid min bädd.

ca. priser
Ängel med kulkedja 1,5mm (barn och kort modell)
100kr

Ängel med kulkedja 2,5mm
100kr (kort)
150kr (lång)

Ängel med ovalkedja
150kr (kort)

Änglaberlock
60-70kr

Ängla armband kulkedja 2,5mm
100kr

(alla dessa finns att köpa på MOFAS hus inom kort eller beställ på wcollection@hotmail.com)

4 kommentarer:

  1. Så söta! Har du beställt maskin nu? Vad blev det, varifrån pris? *nyfiken*

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Gud så duktig du e, änglarna e ju såå fina :)

    SvaraRadera