lördag, november 06, 2010

Overall nr 2 :)

Här kommer bilder på overall nr 2:)
Tror allt det får bli denna som blir pyrets, gillar färgerna starkt och tycker den är unisex.
Set, fleeceoverall, vantar och skarfs
(knapparna är jag inte säker på om jag ska ha)

Härlig fleeceskarfs med randig insida i jersey och stjärnapplikation i sammet.
vantar i rött/vitt stjärntyg, rödmudd och fleecefoder.

Overall i marin fleece och rött/vitt stjärnjersey till foder, röda muddar.
Älskar kombinationen!

stor stjärnapplikation av vit velour på ryggen.

Känner att denna overallen är mer "jag" om man kan säga så:)
nu ska det bara sys tossor och mössa...men det får dröja lite då mitt röda stjärntyg nu är helt slut:(
och även är slut hos jny.

9 kommentarer:

  1. Underbart! Så duktig du är! Jag gillar skarpt den stora stjärnan bak på ryggen!
    Ser fram emot att få se några livebilder.

    SvaraRadera
  2. tack snälla du:) Ja, det blev pricken över iet:) hoppas vi får vänta till nästa år innan livebilderna kommer men man vet aldrig för pyret verkar vilja något annat...

    SvaraRadera
  3. Jättefin, härlig kombination! Vad har du använt för mönster?

    SvaraRadera
  4. Tack:) jag har använt mig av minikreas Overall 10550 0-6mån, lättsydd och smidig!

    SvaraRadera
  5. Superfin!! Tack för grattis!!!

    SvaraRadera
  6. Verkligen ursnygg!!! Och riktigt härligt unisex!

    SvaraRadera
  7. hhh va snygg den är! Guud så duktig du är!!
    Stor kram K

    SvaraRadera
  8. Förresten... Vart finns detta mönster att få tag på? Min snälla granne kanske kan hjälpa mej att göra en;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  9. Men SÅ fint! Helt underbart ihop! Ska bli spännande att se livebild!

    SvaraRadera