måndag, december 06, 2010

2:a ADVENTS TÄVLING...vinn en ängel

Nu är 1a tävlingen avklarad och nr 2 stundar:)
Denna tävling håller på till 3e advent,
12/12  kl. 03,33!!

Nu har ni alla chansen att vinna ett ÄNGLAHALSBAND med kulkedja i barn eller vuxen storlek...
Perfekt som julklapp om man inte själv vill använda det ;)
Så missa inte chansen nu!

1a pris
valfritt ängelhalsband med kulkedja

2-3e pris
valfri änglaberlock

Xtra pris
kommer även att dras med en ängla överraskning !!!

Hur tävlar jag?
För 1 lott:  lämna kommentar här eller "gilla" inlägget på facebook (för utan blogg och facebpok går det bra att maila på wcollection@hotmail.com)
För 2 lotter: lämna kommentar här eller "gilla" inlägget på facebook och länka från din egen facebook-sida eller blogg.
För 3 lotter:  lämna kommentar här eller "gilla" inlägget på facebook och länka från din egen facebook-sida eller blogg samt börja följ min blogg!

(glöm inte skriva hur många lotter du förtjänar)

Lycka till!

10 kommentarer:

  1. En lott tack. Kram
    missaronsson@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Klart att jag vill vara med och tävla, så klart om 3 lotter;-)! Länkar på min blogg och jag är ju redan följare;-)!!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. 2 lotter till mig :-) länkar på min blogg!

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med på två lotter, länkar från min blogg.
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  5. Hej! Är gärna med, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/12/angel-1212.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Jag vill ha 3 lotter skriver här följer och har länkat från min blogg.. Hoppas hoppas :) hihi

    SvaraRadera
  8. Jag är med, två lotter tack.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/12/12-dec-vinn-en-angel.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  9. Vill gärna vara med, två lotter, jag har länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/12/angahalsband-hos-wcollection.html

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  10. hej
    vill gärna ha 3 lotter!
    länkar på min blogg under rubriken jag tävlar http://sider-mittilivet.blogspot.com/p/jag-tavlar.html
    och vill gärna börja följa din blogg!!

    SvaraRadera