fredag, december 17, 2010

Present till 1åring...

I måndags var det kalasdags för Hilding som fyller 1 år i morgon
(om jag inte minns fel).
Hildings mamma är väldigt förtjust i turkos och lime...så detta blev resultatet...
tyvärr, fick ju jag å Noel stanna hemma pga att jag är sjuk, men presenten har anlänt ändå!
Hoppas den blev riktigt bra på!

Turkosa ugglor och turkosa moln med vita muddar för att inte röra till det för mycket.
 Mönster är min numera klassiska undertröja från förra ottobre, stl 86 justerat till lång/smal stl80

3 kommentarer:

  1. Jättefin! Kan tänka den kommer att uppskattas. Jag har bestämt mig för att beställa uggletyget och göra gardign i Marius rum.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kombo! Ser nästan ut som om det är en himmel ovanför trädet där ugglorna sitter :D

    Krya på dig! Inget kul att vara sjuk över jul..

    SvaraRadera
  3. Underbar kombination! Åh så fin den är. Kan tänka mig att mottagaren blev väldigt glad.

    SvaraRadera