fredag, januari 14, 2011

och så kom då vårt efterlängtade lilla pyre....

10 januari 12.25 tittade pyret äntligen ut....så ni som följt bloggen förstår att jag aldrig fick min dag att slutföra garderoben...men vad gör väl det...
Allt gick väldigt fort och smidigt denna gång!
Med Noel var vi inne i 34timmar och kämpande...fick istort sätt testa alla alternativ av smärtlindring som fanns...denna gången tog det 3 timmar och jag hann inte med att ta någon smärtlindring alls...helt fantastiskt att det kan skilja så...

Nu är lillebror iallafall här och det är vi mycket glada för. 4135g och 53cm så var ingen liten kille:)
Ägnar mest hela dagarna åt att njuta och mysa av mina underbara pojkar, så mkt sytt blir det inte nu på ett tag!!!
Ska dock försöka hinna med och blogga lite mellan varven...





23 kommentarer:

  1. Grattis!! Vad fin han är!

    SvaraRadera
  2. Jösses va söt han är! NJUT!!!!!!!
    Ännu ett stort grattis!
    Kramar K

    SvaraRadera
  3. åh grattis, vilken fin liten pojke!

    SvaraRadera
  4. Vilken liten goding - GRATTIS!!!! Skönt att allt gick bra.

    Nu när jag ser dina fina bilder så längtar jag som en tok efter min skrutt :)

    SvaraRadera
  5. Ett jättegrattis. Vilken sötnos!

    SvaraRadera
  6. Grattis till en liten sötnos =)

    SvaraRadera
  7. STORT GRATTIS!!!! Så fina de är!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  8. Grattis till den lille och fina bilder på pojkarna!

    SvaraRadera
  9. grattis med en herlig liten sjarmør!!

    SvaraRadera
  10. Åhh grattis! VIlken söt liten kille! Antar att ni har en stolt storebro där hemma:)

    SvaraRadera
  11. Åh vilken liten goding, stort grattis till lillebror!!! Ta det lugnt nu och NJUT!!

    SvaraRadera
  12. Grattis! Jättesöt kille och ser ju redan ut att vara med¨på tåget...=)

    SvaraRadera
  13. Stort stort grattis njut av bebis tiden =)

    SvaraRadera
  14. Men åh så söt! På översta bilden ser han ut att vara väldigt lik dig. Stor grattis!

    SvaraRadera
  15. åhh grattis till den lilla godingen :)

    SvaraRadera
  16. Stort grattis! Vilka underbar mysiga bilder!! Vilka fina killar du har!! Och vilka fina klkäder de har!!

    SvaraRadera
  17. Ett Stort grattis till lillkillen! Vilken stolt storebror :D

    SvaraRadera
  18. Å vilken liten sötnos! GRATTIS!!!

    SvaraRadera