söndag, januari 30, 2011

Sovpåse och kantbandar-träning...

Jag har länge velat lära mig att använda min kantbandare till CoverPron men inte direkt haft verken tid eller tålamod... I onsdags var det dock dags tyckte jag...så med Liam i knäet började jag träna..
Var inte alls så krångligt som jag trott, tvärt om... Hade en sån där underbar sydag då allt bara flöt på...visst är de för underbara!!! Här ser ni några av alsterna som gjordes och kantades:)
Sovpåse till Liam, eget mönster onesize, tågtyg från jofotex och svart interlock från jny...
mkt nöjd:)

blir ju bara så snyggt o proffsigt när det funkar!

3 kommentarer:

  1. å så kul med proffsiga kantband :)

    har du knäppning nertill i sovpåsen? eller dragsko?

    SvaraRadera
  2. Åhh så fint!! Det är så kul när det blir så snyggt! Antar att jag måste fundera på en coverpro för att få till sådana :)
    Alla ursäkter är bra ursäkter ;)

    SvaraRadera
  3. supersnyggt! Vad avis jag blir på dig som får till det så bra med en gång!! jag som kämpat så...och i helgen ville jag kasta ut allting igen, den är helt obegriplig ibland! suck...

    SvaraRadera