torsdag, februari 10, 2011

Brrruuummm...å billigt KAM-knapptips från Kina

Sista biten på detta fantastiska biltyg med Amasoner gick till en kofta. Om någon har en bit de vill bli av med eller sett det till salu får ni gärna höra av er!
Koftan är i ett nytt lite vidare mönster som jag ritat, denna i stl62. Denna modellen har jag kantat hela vägen runt istället för att ha mudd ner till(som min andra modell har). Även armarna är kantade.
Det härliga biltyget köpte jag för säkert ett år sen minst av MG-tyger, svarta kantningen är interlock från JNY och knapparna är från babythings.

Beställde hem en massa knappar från Kina till min kampress så nu är knapplådan överfylld av massa fint:)
Jättenöjd med leverantören, grejerna var här på 5dagar. Priserna är mkt bättre!
Tipsar er gladerligen om dem (tryck här för att komma till sidan)!

Tillbaka till koftan:)
Här kan ni se livebilder på min lille modell i koftan.


Till sist...
håller nu på med en bloggshop som öppnar i helgen föhoppningsvis:)
filat på den hela veckan...tar tid när man har småbarn:)
men igår tog min älskade mamma hand om dem båda ett par timmar så jag fick jobba ostört...
mammor är allt bra att ha;)
  

3 kommentarer:

  1. Superfin kofta å jag håller med om att tyget är underbart! Tack för tipset om knapparna, har precis beställt en tång för plastknappar så billiga knappar är klart intressant :-)

    SvaraRadera
  2. hej vilken kam press köpte du ?
    om jag förstår det rätt så är det bara D 93 som har verktyg för ring tryckknappar eller har jag missförstått det hela

    SvaraRadera