måndag, februari 28, 2011

Nackspärr=Förseningar

Trodde jag höll på att bli förlamad i natt. Vaknade av en fruktansvärt värd smärta och kunde inte röra huvudet eller höger arm. Blev livrädd! Efter att fått i mig alvedon och samuel försökt massera lyckades jag somna om, tack gode gud! Vaknade sedan av meddelande från min rädda ängel jenny på andra sidan gatan. Hon var snabbt på plats och masserade bort det värsta. Tur man har fina vänner med massageutbildning;). Har fortfarande väldigt ont men kan i allafall vara uppe nu. Självklart har samuel en massa på jobbet och kan inte vara hemma...så typiskt! Halv smidigt att gå hemma med en tvååring och en 7 veckors bebis...bara att bita ihop och gilla läget! Detta innebär dock att jag inte vågar tro på någon sömnad i veckan och att leveranserna blir försenade! Hoppas på förståelse för detta! Hoppas det blir bra fort!

1 kommentar:

  1. Usch, stackars dig! Det kan göra så himla ont! Tur att du har duktiga vänner runt dig. En absolut godkänd ursäkt för försenade leveranser!Krya på dig!

    SvaraRadera