fredag, februari 04, 2011

syskonmatchning

Nu när man har två är det ju sååå kul att matcha...
vet att jag har ifrågasatt varför mamma sydde matchat till mig och min bror när vi var små...
men har fått en förstålse för det nu;)
Dessa har jag redan bloggat livebilder på men de fick följa med här med på tydligare bilder:)
Body i turkos retroringar från mjukatyge som framsida och armar samt baksida i turkosa flodhästar från MG-tyger (finns även på skroten), mörkbrun mudd från mjukatyger i halskanten.
Tröjan har både fram- och baksida i retroringar är väl enda skillnaden...KAMknappar från babythings.


Nästa matchning är i grönt stjärntyg på armar, svart/vit randig fram- och baksida, samt svart interlock som kanting. Alla tyger från JNY och KAMknappar från babythings.

Mönster:
Bodymönstret är mitt egna i stl 56-62
Tröjmönstret är undertröjan i ottobre 6/10 stl 92, som jag filat till så det passar min store prins i modellen


älskar min coverpro med tillbehör...blir ju såå snyggt när vi kommer överens;)

3 kommentarer:

  1. Åhh vad fina kläder! Älskar oxå att klä mina killar i likadana kläder och kommer som sagt oxå ihåg när jag var liten varför man skulle vara det;-)
    Du är superduktig!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Nawh, så underbart söta kläder :)

    SvaraRadera
  3. vilken produktion!!! och så fina kläder!! påminn mig om att jag MÅSTE spara pengar till en cp... så himla snyggt resultat. skön helg till dig också.

    SvaraRadera