måndag, februari 14, 2011

Turkost var det här!!!

Turkos tråd i OL har bla resulterat i dessa plagg den gångna veckan...
Turkos/svart stjärntyg från JNY, svart interlock till kantning från samma leverantör
och svarta KAM-knappar från nån av mina knapp leverantörer;)
Mönstret är mitt egna, omlottbody stl 62

Snuttefilt/gosefilt i grodtyg från ZNOK, fick ett tygprov på detta tyg och Noel blev som tokig och sjöng små grodorna hela dagen:) Han beslutatde snabbt att Nole (Noel) ha koackack mamma...så får bli att ta hem en bit...
Svart stjärntyg och svarta moln från JNY, turkos velour från s&s.

Verktyg från ZNOK, vit interlock från JNY och KAM-knappar från Kina tror jag...
Denna body har nu lille Eton fått...föräldrarna är i renoveringstagen så då passade verktygen perfekt tyckte jag och Noel.

Samma mönster som ovan fast stl 56-62.
Sydde även matchande muddbyxor men då få komma i nästa inlägg!

7 kommentarer:

  1. Jättefint, alltsammans! Verktygsbodyn var extra söt!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kläder! Bodysar är så fina, kanske skulle testa att sy en sån...

    SvaraRadera
  3. Jisses så snyggt verktygstyget är! Snygga saker också förstås!

    SvaraRadera
  4. Tokfina kläder!! Är speciellt förtjust i stjärnbodyn. Och som vanligt är jag imponerad av din produktion :)

    SvaraRadera
  5. åhh vilka gaaalet fina kläder du sytt!

    SvaraRadera