tisdag, mars 22, 2011

Godingar i Wcollection å TÄVLINGS DAGS!

Idag bjuder jag på härliga bilder på söta barn i Wcollection-kläder...
Kan ju inte finnas bättre reklam;)
Man blir så glad och stolt när man få se att de används och att barnen verkar trivas bra i dem...
är de inte för söta...lillebror har "hottat" till sig ordentligt med boa ;)
Stora syster har tunika i turkost hav tyg å lillebror kofta av tyget gröna ugglor å pistagegrön kantning
man blir så glad när man får återkommande kunder!


en riktig liten tuffing i omlottbody (grå stjärnor) och röda velourmuddisar
även detta en söt liten återkommande kund


kan man bli annat än lycklig av denna bild?
Riktig liten goding!
heldress i Gröna ugglor  med pistagegröna muddar och vit kantning.


Skicka gärna in bilder på era barn när de använder sina kläder....
kommer ha en tävling nu i april, en vinnande bild kommer belönas med presentkort på 20% på en beställning hos Wcollection. Kommer även lotta ut ett extra pris:)
Så skicka in bilder så för varje bild som publiceras här i bloggen eller shoppen får man en lott för.
Självklart får även de som visas  här varsin lott!
Så bomba mig med bilder nu;)

3 kommentarer:

  1. Fina kläder på söta barn! Håller med om att man inte kan få bättre reklam :D

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Absolut den bästa reklamen! Tror att uggletyget håller på att bli min nya favorit!

    SvaraRadera
  3. Hej eller god morgon. Jag kommer att besöka syfestivalen på lördag då jag jobbar på fredag. Ha en bra helg!

    SvaraRadera