måndag, mars 07, 2011

Nya vårmössan från Wcollection:)

För några veckor sen sydde superduktiga Malin på skapat av mig den här mössan...
blev väldigt inspirerad och ville göra min egen modell av rosettmössa...idén fanns i huvudet i samma sekund som jag såg Malins mössa... Här kan ni se provexemplaret,  är så sjukt nöjd (nu var det min tur att vara osvenskt stolt).
Tänk er den i brunt med leopard mönstrade rosetter...mmm...beställt tyg:)
eller rosa klöver tyg med vita rosetter.. här ska sys tjejmössor!

8 kommentarer:

  1. hjälp så fint!! Nu blev jag sugen på att skapa nån ny mössmodell!!

    SvaraRadera
  2. super fin kul med nått nytt :)

    SvaraRadera
  3. Chick mössa, fint med rosetterna

    SvaraRadera
  4. Vilken fyndig ide! Supercool mössa helt i min smak!!

    SvaraRadera
  5. Superfin!
    Kan man beställa en sådan till sin tvååriga dotter eller är det bara för vuxna?

    SvaraRadera
  6. går även få i barnstorlek!:)

    SvaraRadera