lördag, april 30, 2011

Instruktioner och info om magiska hårfjärilar/hårspännen

Nya magiska hårfjärilarna/hårspännen är det senaste inom håraccessoarer. De har nu under en tid funnits i Asien men nu spritts sig till Europa. Jag har valt att testa att ta hem lite på prov och se om det även finns intresse för det här i Sverige. De går nu att köpa på MOFAS hus i Skillingaryd! Finns i två storlekar, lilla kostar 55:- o stora 65:-.

De är otroligt smidiga att använda och på ett nafs har du skapat dig en riktig festfrisyr eller piffat upp den vanliga enkla tofsen. Genom att titta på länkarna här nedan kan du lätt se steg för steg hur du ska gå tillväga.

Passar alla åldrar, perfekta kalaspresenten eller varför inte bara för att snygga till sig själv;). Kan användas både till fest och vardag eftersom den kan varieras i det oändliga! Låt kreativiteten flöda.




Här nedan hittar ni instruktioner om hur ni kan använda era magiska hårspännen/ fjärilar på olika vis...bara fantasin sätter gränser! Låt dig inspireras.
Lycka till!




http://hairmagicusa.com/
http://www.youtube.com/watch?v=CvWQGXzlrJc&feature=youtube_gdata_player
http://www.youtube.com/watch?v=VwbsM8XRtIc&feature=youtube_gdata_player

Är du intresserad av att köpa och testa så bara hör av dig! Inom kort kommer jag lägga upp bilder på de som finns i lager. Kommer även ta emot särskilda önskemål på färger och utföranden inför tex bröllop, bal eller andra festligheter.
Wcollection@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Så fina, får nog ta och köpa någon. Är du ledig någon dag framöver så kan du ju höra av dig så kommer jag gärna en runda. :)Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är intresserad av att köpa en :)
    vad finns dom i för storlekar och vilka färger har du hemma? :)
    Mvh Eleonore
    (madebyelliz@gmail.com)

    SvaraRadera
  3. Ska försöka få upp bilder i morgon! Louise leasar dig:)

    SvaraRadera
  4. Har för mig att jag sett såna på Glitter, den där affären som säljer smycken och hårgrejer.

    SvaraRadera