söndag, maj 22, 2011

Awards




Har lyckats få två fina awards senaste tiden:) denna från Amandha på AMDAdesign, en superhärlig jönköpingsbo;) tackar å bockar!



Sen har jag även fått denna av Gittan som har bloggen knasan....En av alla fina människor i vi sytokiga. Fått så mkt nya fina "vänner" där...

Tänker iaf slå ihop dessa två å svara på sista:)

När man får denna award ska man dela med sig av 8 saker om sig själv och sedan ska man skicka vidare den till 5 bloggare som har mindre än 100 följare.
Jaha 8 saker om mig...

1. Älskar nya utmaningar
2. ... Men är livrädd för att misslyckas!
3. Är en riktig gottegris...
4. Är värdelös på namn
5. ... Men glömmer aldrig ett ansikte.
6. Älskar att ligga å dra mig på morgonen å mysa med små killarna framför Bolibompa:)
7. Är en drömmare både dag- och nattetid;)
8. Har köpt alldeles för mkt tyg i helgen :S

Nu över till 5 bloggare....finns såå många underbara men kör på några nyfunna. ( för mig)

Knastroll - fantastiska illustrationer och supergo tjej bakom kulisserna!
Mrs Bao Agneta, supershopparn som slår mig med hästlängder;) härliga grejer från Taiwan finns att shoppa där.
Skapa en kaka - Lollos fantastiska skapelser är värda ett besök å smakprov!
Besemess - har bl.a. Underbara virkade saker som varmt kan rekommenderas!
Onomak - Gör en massa fint å har väldigt fiffiga skötunderlägg! Supermysig tjej!

2 kommentarer: