tisdag, maj 31, 2011

Farfar Dinos




I morgon drar vi äntligen ner till kusten för en härlig långhelg i stugan! Självklart måste Det med lite nya plagg till grabbarna...tyg slet var inte särskilt svårt eftersom jag fått hem Znoks Jurasic. Behöver jag säga att storebror blev helfrälst i detta? Han går runt å ryter och visar klorna här hemma och är sauritåg (dinosaurietåg, ett barnprogram för de som inte är så insatta). Själv är jag ingen dino älskare men färgerna och den otroligt vackra bakgrunden gör att även jag lätt skulle kunna ta mig själv ett plagg i detta tyg! Bra betyg till Johanna Ahlard som rita;)
Matchade tyget med bruna ränder från Jny. Lillebror fick även en matchande skarfs, han hade nog behövt tio minst om vi ska klara matcha en dags dregglande;)

Valde vita knappar och vit interlock till kantning för att få dem somriga:) storebror har hjälpt till att sätta i knapparna vilket gav ett mindre rakt resultat...försöker intala mig att det är charmigt;)




Nu är det dags att börja förbereda inför eftermiddagens tur till Jkpg och besök hos Liandlo...undra om jag kommer kunna låta bli att sätta saxen i tygerna innan vi åker imon;)

Wcollection tar alltså ledigt till tisdag nu, men ni är välkomna med era beställningar...kommer ha lite koll på mailen iaf!
Ha en skön långhelg!

8 kommentarer:

  1. Åh så underbara! Supersöt syskonmatchning!

    SvaraRadera
  2. Nu kanske det funkar... försökte förrut men då gick det inte lämna kommentar.
    Jättefina plagg:) Härligt med ränder till, och att barnen får hjälpa till. Charmigt är precis vad det är;) Tack för det bra betyget. /Johanna

    SvaraRadera
  3. Åh, nu vill jag ha det tyget oxå! Att det aldrig tar slut ;) Superfina tröjor. Måste oxå börja göra farfarsknäppning. Så snyggt! Fint med ränderna till oxå!

    SvaraRadera
  4. åh, så snyggt! jag var o hämtade mitt dinotyg idag och det är ju såå fint! ha det så gott på kusten =)

    SvaraRadera
  5. Supersnygga! Dinotyget blev en favorit här oxå, fast jag har inte hunnit sy nåt av det än. Det är mycket dinosaurietåg nuförtiden å programlåten fastnar tyvärr väldigt lätt i huvudet... :-)Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Såå fina tröjot!!! Och i går kom halsbandet fram!! Jätte fiiint!! Det kommer att bli så bra till våran student! Pch tusen tack till min lilla bonus!!! Tack igen!! //gittan

    SvaraRadera
  7. Aj, aj, aj att jag missade detta tyget. Tur att det kommer hem snart igen. Hoppas att ni har en lika skön helg på västkusten som vi :D.

    SvaraRadera
  8. Hittade din sida nu. Vill bara säga guuuud vad duktig du är Martina!!! Jättefina saker!! Kram från Linneas kompis Karin i Gbg

    SvaraRadera