onsdag, maj 04, 2011

Inspirationsbilder på magiska hårfjärillar

Här kommer en hel mängd med inspirationsbilder på mina magsika hårfjärilar, visar de enklaste uppsättningarna som tar typ 10sek;)
Dessa finns att köpa på MOFAS hus i Skillingaryd
Jag tar även emot beställningar på särskilda önskemål, tar dock ca 3veckor att få hem så gäller att vara ute i tid:)
De jag tagit hem på prov är snart slut, finns bara kvar på MOFAS hus nu och får uppdatering i morgon på vilka som är kvar. Nya är på ingång!
liten

liten


stor


liten

liten

liten

liten

liten

liten


liten

stor

stor

stor

stor

stor

liten

liten

liten

Liten

Lilla kostar nu 55:-
Stora 65:-

Kommer komma en höjning så passa  på...

2 kommentarer:

  1. Jag vill köpa en stor och en liten. Gärna helsvart eller helvit.
    MVH
    Viktoria
    viktoria@pixel77.net

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en liten svart :)
    Hur betalar man?

    madebyelliz@gmail.com

    SvaraRadera