söndag, maj 15, 2011

Obloggad farfars-tshirt

När jag fick den här beställningen blev jag dönervös...den kom nämligen från Johannah som har bloggen pumpalot. En av de som jag sett upp till å inspirerats av från det att jag startade...en underbar medbloggerska som nu känns som en vän! Här kommer iaf en farfars tshirt i stl 110 ala Wcollection;)



Brunt stjärntyg samt gula ränder från jny. Stjärnknappar från babythings.
Mönstret är mitt egna.



Och så här underbart söt blev O i sin tröja...



Meddelande till alla beställande kunder...onsdag har jag sydag igen å hoppas då kunna slutföra de flesta projekt! Nu är det hockeyfinal:)

3 kommentarer:

  1. Tack för dina fina ord. Jag behövde dom ikväll. Du känns också som en vän och jag hoppas vi kan träffas någon gång!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg! vad fint det blev på listen med både tygets stjärnor och knappstjärnor!

    SvaraRadera