måndag, maj 09, 2011

Oh, DEER...

Förra veckan kom det efterlängtade DEER tyget från Znokdesign...härligare live än jag kunde föreställt mig! Jättehärliga färger å särskilt somrigt är denna färgställningen! Dock missvisande på denna bild, färgerna är klarare irl!







Här är iaf 2 beställda tunikor, en i stl 68 och en i stl 86 som ska pryda två små brudar. Mönstret är mitt egna såkallad Atunika. Bra modell som kan användas länge...först som klänning, sen tunika å sist som linne...







Här syns färgerna lite bättre!
Fick en avbokning så har 1m tyg kvar så skynda er med era beställningar...har även kvar av det brun/vit/orange.

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin klänning! Jag skulle vilja ha en som passar min lilla flicka på snart 1 år.
    Vad kostar dom?

    Sååå fin!

    Ha en fin kväll.
    Vänligen Jennie

    SvaraRadera
  2. -74 kostar de 180:- och 80-92 kostar 220:- helt underbart söta ä de:)

    SvaraRadera
  3. Hej
    Hur stora st. på klänningar syr du ? skulle vilja ha en 104 och en 116 Av det gröna Deertyget.
    VH Karin

    SvaraRadera