söndag, juni 12, 2011

Sommarsuit till varma dagar!

Bodysuit i sommarmodell till lillebror här hemma med imse vimse spindel från Liandlo...älskar hennes underbara barntygermed sago/sångtema! ....som ni ser regnar det uppåt i vår värld;) fick bra tips på att bortförklara det med att mönstret blir ju på rätt håll för lillebror;). Tycker denna modellen är så bra på småttisar i sommarvärmen, både som pyjamas nattetid men även lagom varmt att ha på dagen.









Mönstret har jag ritat själv, ville inte ha någon öppning fram eller bak som lätt kan skava när lillebror rullar runt...därför gjorde jag med kuvertöppning upptill som underlättar vid påklädning och öppning i grenen som gör det smidigt vid blöjbyten.










Använde mig av mina nya mindre kamknappar från Assuntastore, tycker det blev toppen. Är så glad att de äntligen har små knappar med längre progg! Nu ska här sys många flera till sommargarderoben, men på rätt håll;)










Funkar fint att rulla runt i...









Bli trött i...










Somna i...


3 kommentarer:

  1. Men oh så gulligt:) Vilken sötis. Fin modell, duktiga du:)

    SvaraRadera
  2. Å vilken fin!!! Jag som inte tänkte köpa det här tyget, för jag gillade det inte, men nu har jag ändrat uppfattning, helt klart!!! Måste nog sluta att titta på alla fina bloggar! För det kommer att ruinera mig! :)

    SvaraRadera
  3. Jag var med tveksam, men jättefint på plagg!

    SvaraRadera