torsdag, juni 16, 2011

Sommarfina pyjamasar




Det är verkligen sååå roligt å få sy I nya tyger och kombinationer! Denna beställning fick jag i helgen till en kompis barn, roligt när även ens vänner vill beställa. Wcollections kläder skickas ju allra mest ut i vårt av långa land och har upptäckt att de mesta går till Norrland:). Norge får oxå sin beskärda del;)

Beställningen var iaf på två sommarpyjamasar.




Först ut en med Liandlos söta pandor i den turkosa färgställningen. Till det önskades något rosa...mitt val föll på Liandlos härliga klöver. För att göra det extra somrigt blev det vit kantning i interlock från swelogent och vit mudd från s&s. Tycker den blev såå söt! Tshirten är mitt egna lite mer slimmade modell i stl 92, inte så mkt att orda om... Shortsen tycker jag är ljuvliga! Länge haft modellen i huvudet och nu fick jag äntligen testa på det...syrran har önskat sig likadana i födelsepresent:)




Pyjamas nr 2 önskades i " en elefant balanserade" även detta från Liandlo, kombon fick jag fria händer på. Valde att ta upp det röda i tyget genom Jnys prickar. Samma kantning som den över, men valde röd mudd till dessa shortsen. Tycker även denna blev riktigt mysig å somrig. Samma mönster som ovan ich även dessa i stl 92.

Är så roligt när man kan lämna över något som man känner sig stolt och nöjd över! Tror allt jag ska sy mig en egen pyjamas att ha nere på kusten i sommar...

3 kommentarer:

  1. Eftersom jag numera bloggar från ipaden har jag märkt att bilderna ser lustiga ut i vanliga datorn...klicka på dem så får ni bättre skärpa! Om någon vet hur jag fixar det.. Maila mig i såfall på wcollection@hotmail.com, använder blogpress. K

    SvaraRadera
  2. Snygga! Verkligen fina kontraster!

    SvaraRadera
  3. Gud så söta!! Och jag tror inte att jag sagt det tidigare - jag gillar verkligen din nya header!

    SvaraRadera