onsdag, juni 15, 2011

Tyger till salu



















95xfullbredd tvättad, viscosejersey från MGtyger 100:-









198xfullbredd, tvättad grön/vit randig bomullstrikå från E-slöjd 200:-SÅLD















50xfullbredd, tvättad, gula klätterapor från mjukatyger 80:- SÅLD















37xfullbredd+ 67x134, tvättad, Jersey, nougat med vita prickar från jny 120:-SÅLD















160xfullbredd, otvättad, Jersey, vit, röd, marin o blå randig från Skroten i Kinna 190:-SÅLD















60x130+lite till, otvättad, viscosejersey, röd/vit randig från skroten i Kinna 50:-SÅLD















109xfullbredd, otvättad, stretchvelour, cerise med röda stjärnor från MGtyger 140:-
SÅLD

Frakt tillkommer efter postens tabell!

KOMMENTERA här nedan vilket du vill köpa OCH MAILA mig på wcollection@hotmail.com.




8 kommentarer:

  1. Röd/vit rand såld till Sofie a

    SvaraRadera
  2. Jag köper gärna Znoksvattentyg!

    SvaraRadera
  3. jag skrev på fb först =( missade att man skulle skriva här så jag var "egentligen" före

    SvaraRadera
  4. Haha, kände mig lite virrig när jag först såg tyget och skrev att jag ville köpa och sen inte längre kunde hitta det här. :-)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag håller med om att det skulle vara jätteroligt att träffas på fika någon gång i sommar. Vi är nere i stugan stora delar av sommaren, men datorn finns alltid med. Du kan väl höra av dig när det skulle passa.
    Kram

    SvaraRadera