tisdag, juli 19, 2011

Dino-kofta




För ett tag sen (rätt bra tag sen) hjälpte underbara Linda på Knastroll design, mig att rita den fina headern jag har här på bloggen. Hon hjälpte mig även att rita upp min krona så jag nu har den "ordentligt" uppritad;) som tack för hjälpen skickades bland annat denna kofta till hennes son. Jag bad om favoritfärger och fick turkos, orange och lime till svar.
Paket bestod av lite imse vimse tyg, ett imse linne, en lime färgad tshirt med blå stjärnor och denna kofta...kofta kändes som ett måste;) lite "äkta" Wcollection känsla liksom... Jag vet att Linda gillar mkt färg och mönster så vågade dra ut svängarna lite;)



Kofta i stl 110, Jurasic tyg från Znok i fantastiska färger matchat med turkost stjärntyg från JNY. Mudden är S&S gräsgröna och kantningen är vit tunn interlock från JNY. För att hotta upp koftan å färgklicken ännu mer föll valet på orangea knappar. Använde stl 14 long prong från Assunta. Tycker det blev en riktigt härlig och unik Wcollection-kofta:)

Återigen STORT TACK Linda, du är en klippa!

2 kommentarer:

  1. Cool kofta, härlig tygkombo!

    SvaraRadera
  2. Tack själv, plaggen är hur fina som helst och fisen vill ha sinosajetjöjan jämt... ;)

    SvaraRadera