fredag, juli 01, 2011

Linnen i mängder några ska enda till Taiwan

Nu har vi haft några riktigt härliga dagar nere på västkusten och vi stannar nog allt några dagar till;)
Maskinparken har fått flytta med och det har blivit solsömnad ute i trädgården, underbart! Linnen har det bland annat sytts i mängder och här kommer nu ett smakprov på några...




Först ut ett till min egne lilleskrutt i stl 74, min modell på linnen är slimmade och med brottarrygg. Detta är sytt i JNYs nya turkosa verktyg, ingen kärlek vid första ögonkastet direkt, köpte dem utan att se bild...men OJ så snyggt det var på plagg å somrigt med vitt till! Det kommer allt få bli en bit till!



Här ser ni även ryggen....storebror blev jättesugen på ett med och bönade å bad när han fick se lillebrors så fick snabbt sy ihop ett till i stl 98:) så nu är de likanöjda å dana...




Dessa tre ska till Taiwan(2) och Malmö...känns lite lustigt att skicka grejer dit...till Taiwan alltså...brukar ju mest vara jag som beställer därifrån;) Alla har framsida av JNYs skogens djur och baksidor i olika ränder från samma leverantör. Blev helt frälst i dessa! Blå/vit är i stl 104, vit/röd stl 98 och vit/blå stl 86.




Ännu mera linnen;) härlig blandning, blå/röd snurriga sniglar från Znok med baksida i röd/vit rand från JNY, stl 116. I mitten syns ett i brun/vit rand från JNY, stl 74. Sist har vi pirattyg från MT och baksida i svart/vit rand från JNY, detta i stl 116. Dessa ska med flytta söder ut dock inom Sveriges gränser;)




Här är alla lillebrors fina linnen:) verktyg JNY, sniglar Znok och pirater från MT
Stl 74 på dessa.

Imon utlovar jag inlägg med fler linnen;)

5 kommentarer:

  1. super fina o snygg modell :)
    kul o skicka ända till Taiwan

    SvaraRadera
  2. Såå fina och somriga!!

    SvaraRadera
  3. Charlotte Karlsson1 juli 2011 21:46

    Oj så fina, vart kommer mönstret ifrån... Nyfiken, vill ockå börja sy.. designa du själv?

    SvaraRadera
  4. Ritar själv:) Charlotte är det du som mailat mig? Har inte haft till gång till min mail i veckan...ska se om jag kan få till ett svar i helgen:)

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig mix av linnen. Jättesnyggt, både tyger, kombinationer och modell!

    SvaraRadera