torsdag, juli 21, 2011

Till en liten Ellen




Vi blir fler å fler:) babyboom igen i kompisgänget! Självklart måste ju deras garderober behålla Wcollection;)
Detta lilla set fick ta plats hos lilla Ellen.




Spetskofta i Liandlos underbara klövertyg. Valde den nya lila färgen, riktigt härlig!
Spets och vit mudd från S&S, vit interlock från JNYoch knappar från Assunta...antar att ni kan den här ramsan vid detta laget;) mycket koftor, men är ju lite wcollections signum:). Koftan är i stl 68 och mönstret mitt vanliga.



Atunika i ett annat helt underbart tyg:) DEER från Znok. Den ljusaste lila i tyget passar fin, fint till Liandlos klöver! Mitt vanliga mönster i stl 62-68.



När man inte har presentpapper i stugan får man ta vad man har;) blev en liten påse av lila/rosa äppletyg från S&S och insida av rutig lila/vit vaxduk från samma leverantör. Svart spetsband att dra ihop med:) tycker den blev riktigt söt.




2 kommentarer:

  1. Din koft-design är så snygg. Hade lite funderingar åt det hållet, men så hann du före och göra en, så då får jag designa något annat. Men snygga är dem i alla fall, dina koftor. Det där med presentpapper i stugan känner jag igen, men du precis som jag, har en massa tyger och symaskiner i stugan, så presentpapperna får ju inte plats liksom, hihi ... Mycket snyggare med en egensydd påse ...
    Tänk vad de där sju veckorna i stugan har gått fort. Vi har oxå varit i stugan så länge, men jag håller med dig om att det är skönt att komma hem igen. Skulle dock inte vilja vara utan sommaren i stugan ...
    Önskar dig en bra höst och ser fram emot att få se din webbshopp så småningom / Wimsan Mari

    SvaraRadera