onsdag, september 21, 2011

Höstrusk med härlig melodi...

Nu är de nya härliga tygerna från Liandlo här:)
Hej, sa Petronella, Trollmor & Guldlock...sååå fina!
Här kommer ett smakprov på Petronellatyget, passande nog en regning höstdag;)















Tygval
Hej, sa Petronella från Liandlo, underbara hösttoner man blir helt förälskad i!
Tillsammans med bruna stjärnor från JNY kan man inte misslyckas. Hej,sa Petronella möter blinka lilla stjärna i en härlig ny melodi:). Tröjan är kantade med isblå tunn interlock från JNY har för mig hon reade ut den för ett tag sen...:/ minnet är bra men kort....

4 kommentarer:

  1. Å den blev verkligen jätte fiiin!!

    SvaraRadera
  2. Åh som vanligt snygga detaljer och fin passform, dessutom söt modell. Tack för titten, det är det första jag ser av tyget förutom min databild:)

    SvaraRadera
  3. grymt fin och snygg matchning , som vanligt ;) Du är grym!

    SvaraRadera
  4. Superfint! Skall nog skynda mig till Ica och hämta mitt paket. Hinner jag sy något i helgen tro?

    SvaraRadera