torsdag, september 22, 2011

När man blir förälskad i sina beställningar...

Känslan av att lyckas tycker väl alla är fantastisk, särskilt när man lagt ner tid och kärlek på något. Denna beställning blev jag helt förälskad i...




Två favoriter som tillsammans blir både sött, tufft och bortsett från spetsen tycker jag även unisex. Kan verkligen tänka mig kombon på mina pojkar! Med spetsen blir den istället härligt tjejig. Tänk att få syskonmatcha en tjej å kille i denna kombon:)




Tyger
Liandlos blå hjärtan som är precis lagom stora.
Lilofants vita fiskbensrandiga, underbart tyg och mer är på ingång i dagarna:)
Vit mudd från S&S
Vit tunn interlock från JNY, måtte Jenny få in mer i lager snart!

Tänk så söt denna lilla höna ska bli i sin spetskofta och matchande mössa (&skarfs som är en liten bonus):)



Även denna sötnos ska med i paketet




Baggymössa i bruna Deer från Znok. Tyget som får en att önska att man var barn igen och fick bära detta!!!
Måste sy något till mig själv, ska bara fundera ut vad...

5 kommentarer:

  1. Underbart set! Jag måste bli bättre på att matcha mönstrat med mönstrat, det blir ju bara så fint.

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Hur det är att bli förälskad och sen behöva skicka iväg det till en (glad) mottagare. Man vet att plaggen får det bra och att de uppskattas men ändå skulle man vilja se dem lite oftare... Bitterljuvt!
    Är det inte det som är skillnaden i köpeplagg och beställda plagg, att kärleken i hantverket lyser igenom?
    Vad fint det var!

    SvaraRadera
  3. Superfint! Jag älskar de blå hjärttyget!

    SvaraRadera
  4. Wow helt underbart, bland det finaste jag sett på mycket länge!!!!!

    SvaraRadera