torsdag, oktober 27, 2011

Något ni gillar? Jag är kär!




De här 3 härliga tygerna tänker jag ta hem, nu vill jag veta hur mkt;) stjärnorna kan jag sy massor av till mina egna med bambi känns lite för tjejigt så vill gärna veta hur stor efterfrågan det finns på plagg i det tyget hos mina kunder:)

Dessa kommer in v.48-49 alltså perfekt att beställa julklappar i!
Tänk er så mkt snyggt det kan bli, filtar, tröjor, tunikor, snuttefiltar, snuttetrasor, mössor, skarfsar eller härliga pyjamas- & underklädersset. Underbart!

3 kommentarer:

  1. Vist är det härligt med alla nya tyger, det värsta är att man skulle behöva vara miljonär typ ;)

    SvaraRadera
  2. Jag med....är kär alltså. Jag blir helt ruinerad av alla fina tyger som kommer :D

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha en mössa till min systerdotter/blivande guddotter med rådjuren, så himla sött!!!

    SvaraRadera