lördag, oktober 29, 2011

Racerkofta


Idag har jag testsytt min nya underbara velour från Liandlo...så här blev resultatet...
Perfekt att ge bort som julklapp till racertokiga tjejer och killar!



Jag valde att sätta turkost kantband till mina grabbar och mörkblå muddar och knappar, stilrent och lättburet. Tror den blir riktigt snygg till ett par jeans!
Tycker det vore extraroligt om jag fick göra denna till en tjej;) spetskofta med racerbilar hade med varit tufft! Tycker tonerna i tyger är lätta att matcha med de flesta färger, bara fantasin som sätter gränserna! Rosa och lila hade varit fint även rött och grönt!

Velouren är tät och riktigt fin kvalité även den nya med klöver har samma fina kvalité!

Så passa på att beställa era julklappar nu!

4 kommentarer:

  1. Jättesnygg, skulle själv vilja gossa in mig i en sådan kofta. Ser så mjuk och mysig ut.

    SvaraRadera
  2. Vad fin det blev koftan. Måste nog också ta mig till Jenny och hämta mitt tyg snart. Dock skall vi på badsemester till Danmark nästa vecka så inget tyg och ingen syfestival. Skall du upp? Jag ser förresten fram emot att se OP:n.

    SvaraRadera
  3. skitsnygg!! det här med kofta måste jag testa, gjorde en med knyt till Lova när vi åkte till Rhodos men den kan förbättras... kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag satt bredvid äldste sonen i Kävsjö igår och kunde beundra koftan på nära håll. Den är verkligen fin!
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera