torsdag, oktober 27, 2011

Snuttar å gosiga saker till lilla Majken.

Det är allt bra underbart med små bebisar! Än har vi inte fått träffa henne, hon bor ju en bra bit bort tyvärr...sen verkar ju bacillerna aldrig lämna oss i fred:( nu är de här igen och ger oss sömnlösa nätter. Känner mig lite som en zombi...i trans, hör och ser allt som händer runt omkring men hjärnan reagerar liksom inte.. Nä nu ska vi prata om något roligare!



Här är två små snuttefiltar 30x30cm tygerna kommer från JNY härligt fräscha och snygga att titta på;)!




Gosig filt i strömmings ekologiska bambuinterlock och röd velour på baksidan. Kantad med interlock från JNY. Så mjuk och härlig är den, denna är gjord i min lilla storlek 80x60cm.



Två fina små napphållare, så bra att ha eftersom napparna så lätt försvinner på villovägar...iaf i det här huset! Banden kommer från USA, hittade dem på ebay. Klämmorna från Holland(rund) & Amda design (hjärta). Ringarna är från Lilofant.



Denna filt hoppas jag det finns bild på i kameran för hade glömt ta med paddan...helt underbar med Liandlos klöver och jnys gula ränder. Mellan är ett fleecelager som gör den extra gosig och mjuk. Denna är sydd i min stora storlek 100x80cm. Passar så bra till Majkens söta små mössor:)

Bäst:
Det fullkomligt haglar in beställningar, sååå roligt att mina grejer uppskattas!
Liandlo har fått in interlock, mudd och prickar & ränder. Så härligt att ha dem på nära håll och Jenny är verkligen toppen på alla sätt!

Sämst:
Barnen är sjuka, IGEN!

2 kommentarer:

  1. Vilka supermysiga filtar! Majken kommer bli så glad, iaf hennes föräldrar ;)

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga filtar och napphållare! Härligt med gul/vitrandigt till blåa molnen!
    Hoppas ni snart är friska igen. Bacillerna vill inte lämna oss ifred heller, nästan hela oktober har varit snor och slem :-( Usch!
    Förretsen, är du nöjd med dina plasttryckknappar? Du köper från Assunta store va? Rekommenderar du dem? Jag är på väg och ska köpa plasttryckknappar och kampress nu, men är lite osäker på var jag bäst inhandlar detta. Bra att höra vad andra har för erfarenheter, vad de rekommenderar.

    SvaraRadera