måndag, november 21, 2011

Guldlocksset till en liten tösabit!


För ett tag sen fick jag mail från en gammal klasskompis från HLK som ville göra en beställning till sin lilla tös, Så roligt! Valet föll på guldlockstyget från Liandlo & för att matcha med valdes röda stjärnor från JNY. Dessvärre hade denna omgångens röda stjärnor blivit mer hallonröda och inte alls sådär härligt julröda som tidigare.., så armarna fick istället bli i Michas små stjärnor. Snedkoftan (stl74) fick även rödkantning och röda muddar, mudd från s&s och tunn interlock från Liandlo. Riktigt härlig!

Byxorna fick bli i JNYs härliga röda stjärnvelour och i fickorna tittar guldlock fram;) samma mudd och kantning som på koftan. Byxorna är i min puffbyxemodell stl 74.

Även en liten matchande mössa ingår i setet, tror och hoppas allt As lilla sötnos ska trivas i sina nya Goa kläder:)

Idag har jag sytt i racerfart och i morgon går inte mindre än 8 beställningar från Wcollection ut till olika delar av vårt avlånga land;)


3 i topp:
Att jag fått riktigt mkt gjort idag!
Även att jag i morgon ska till Jönköping på sycafe hos Liandlo, ska bli superskoj!
Advent närmar sig med stormsteg, MYS på hög nivå!

1 kommentar:

  1. Underbart set! Härlig matchning där tygerna lyfter varandra. Ja och snygg sömnad med härliga detaljer... som vanligt kan jag ju lungt skriva när det gäller dina alster.

    SvaraRadera