torsdag, november 24, 2011

Racerkusiner & nya smyckestags


Racerkoftor eller vad ska man kalla dem;)?
Dessa två är del i en större beställning av en återkommande kund. Känns alltid lite extra bra när någon lägger in en beställning på nytt! Dessa två är sydda i Liandlos härliga racervelour, tyget har blivit en riktig favorit här hemma! Kommer även en rosa variant på tyget så småningom. Koftorna är kantade i turkos tunn interlock som också snart finns hos Liandlo. Mudden kommer från S&S och är lång så man kan vika upp den om så önskas och knapparna är mattblå stl 20 från Assunta.

På koftornas ryggar har jag gjort en namnapplikation i svart tunn interlock från JNY, ena koftan har även en 1a på bröstet för extra racingkänsla;)

Ryktet säger att grabbarna var väldigt nöjda och att det till och med var tårar inblandade ett tag innan koftan fick åka på:) härligt!


3 i topp
Att koftorna blev så omtyckta
Att ytterligare en nöjd mamma hörde av sig idag som beställde dessa till sin dotter




Att Liandlo snart har allt jag behöver så jag slipper beställa från 7011 olika ställen:)
Får bli en fjärde idag med för idag trillade mina fina nya smyckestags in oxå:) sååå nöjd!



1 kommentar:

  1. vilka mysiga :) men människa hur hinner du med allt? själv tycker jag att livet upptas av vardagligheter som barn, mat, tvätt, handling, lite mera tvätt, mat igen, ännu mera barn... ingen spetskant här inte ;)

    SvaraRadera