lördag, december 24, 2011

God jul & tack för iår, var rädda om er!




Vi har iaf fått julstämning här inne även om snön (som ni ser) försvann med regnet igår:( men det blir ju jul ändå och viktigast är att man ta tillvara på varandra!

En riktigt GOD JUL vill jag önska er alla! Var rädda om varandra och ta tillvara på tiden tillsammans! Nu tar jag en välbehövlig ledighet och återkommer 2012.

Ett stort tack till alla mina kunder och syvänner för ett fantastiskt år!
Det är så härligt med alla fina och glädjande små mail man får ska ni veta, nu hoppas jag att vi tillsammans kan se fram emot ett nytt härligt Wcollection år och att det ska innefatta mkt glädje både för er och mig. Det väntar en del förändringar....spännande!

Ett riktigt gott nytt år tiller alla och på återseende 2012!

4 kommentarer:

  1. Detsamma! Nästa år syr vi så det ryker! och ska få till en träff också, inte sant?!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen och god fortsättning. Hoppas att du och familjen haft en bra jul och att du haft lite syledigt. Kram

    SvaraRadera