tisdag, januari 03, 2012

Fler julbeställningar


Först ut är ett set till en liten i stl 92. Fick friahänder med önskemål om fordon och så här blev resultatet:) farfarströja raglanmodell i JNYs turkosa fordon och stjärnor. Valde att kanta med brunt eftersom jag planerat bruna collegebyxor. I armsluten satte jag turkosa växtmuddar. Muddbyxorna är sydda i college från S&S och i fickorna tittar brunt stjärntyg fram från JNY. Stilrena och enkla, less is more som min man brukar säga när han tycker jag spårar ur med inredandet här hemma;) och denna gången är jag beredd att hålla med! Mudd och interlock kommer från JNY. Byxorna har blivit en riktig favorit och mina grabbar har dem i flera färger, så mjuka, goa och användbara!





Även dessa muddisar följde med samma paket fast till en annan liten skrutta, stl 74. Samma modell på byxor som ovan men med hjärtan i fickorna från Liandlo, även interlocken till kantningen kommer där ifrån. Mudden och collegen är från S&S. Sååå söta!

4 kommentarer:

  1. Jätte fint set och urgulliga byxor!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kläder! Rött och det blåa hjärttyget är ju den ultimata kombinationen! Hoppas ni har det bra, hur går det med lillgrabben??

    SvaraRadera
  3. Som vanligt gör du fantastiskt snygga kläder!

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt och fina kombinationer! Och absolut, ibland är det enkla det snyggaste.

    SvaraRadera