söndag, januari 29, 2012

Jag är en astronaut....


Här ser ni min lille astronaut som idag tog sina första egna staplande (mån)steg i nya oneZipen ( översta bilden). Lyckan var total för hela familjen :)

Denna är som ni ser sydd av Liandlos fina astronauter, samma mönster som kommer på min vårkollektion bla, fast då i andra färger. Fickor (som syns dåligt på dessa bilder) har jnys randiga svart/vita tyg i sig och även luvan hat detta på utsidan( astronauter inuti). Min stackars lille L har sånna besvär med utslag och klåda så då är denna outfiten perfekt, luftig och lagom tjock. Även toppen på så sött att han inte kommer åt att riva på samma vis. Tyvärr fick jag ingen bild på den oanvänd, den åkte på direkt, men ska försöka fixa detta imon:)

Nu ska denna trötta mamman sätta sig i soffan å slumra sig bort en stund innan Ls nattaktiviteter (klådan) sätter igång, mammas stackars lille pojk!
Kram på er

3 kommentarer:

  1. Härlig, tyget passade super!

    Och så roligt med första stegen, snart klättras det på allt ;)

    SvaraRadera
  2. Superfin! Vad var de de sa "ett litet steg för människan ett stort steg för mänskligheten" :-)

    SvaraRadera