söndag, januari 01, 2012

Nytt år nya förutsättningar...viktig information!

Nu är 2012 här( vilket säkert ingen missat;)) detta innebär en del förändringar för Wcollection. Min lille plutt fyller nu 1 år och har istortsätt slutat att sova på dagtid, vilket innebär att jag nu inte längre har någon sytid på dagarna. Min söta mamma som som haft barnen den dagen jag jobbat med wcollection har nu fått byta ledigdag till fredagar vilket oxå kommer innebära mindre sytid och troligtvis utebliven sytid helt när våren närmar sig och långhelger i stugan vid kusten lockar...pga detta har jag nu tagit beslutet att skära ner på beställningarna under våren. Detta innebär att ni som kunder får vara ute i mycket god tid för att vara säkra på att hinna få era beställningar till särskilda tillfällen då jag bara kommer ta in beställningar i mån av tid.

Jag kommer istället försöka sy upp plagg som kommer finnas för direktförsäljning. Detta blir lite en provstart på det som komma skall... För till hösten hoppas jag kunna starta upp wcollection som företag och arbeta med detta vissa procent. Så håll ut;) jag tänker då använda mig av en webshop med olika kollektioner. Hoppas att ni ska fortsätta att gilla mina kreationer och ni är så klart väldigt välkomna att maila mig om särskilda beställningar och så får vi se om vi kan hitta en lösning.

Tänkte även passa på att visa upp några av godbitarna som skickades ut innan jul:)







Två härliga filtar i stl 60x80cm baksida i härligt mjuk, röd velour från S&S och framsidorna i blå/rödstjärna från MT och svart/vit stjärna från JNY. Dessa ska en alldeles färsk liten plutt få gosa med...




Härlig syskonmatchning i Michas fina tyger.




Fin fina armband i kristall och silver detta i svart kristall




Och här i rött




Några helt i silver




Gott nytt 2012 och på återseende!

8 kommentarer:

  1. Snygg syskonmatchning! Och härliga filtar!
    Låter kul med ditt kommande företag! Lycka till, det kommer gå jättebra så himla duktig som du är!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år! Och så håller jag tummarna för att allt går bra med företagandet :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Massa fint som vanligt! Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  4. fina kläder och smycken som vanligt, det kommer en beställning så fort vi vet könet som blir om en månad så var berädd på detta ;)Jenny

    SvaraRadera
  5. åhh lycka till med företaget.. Det kommer gå galant så fint som du syr!!!
    Jätte fina armband BTW

    SvaraRadera
  6. Åh hoppas verkligen det går bra med företaget! Du gör så fina saker så jag tror det kommer gå galant! Önskar dig all lycka! :)

    SvaraRadera