måndag, februari 27, 2012

Big news - dags för förändring!







Har under en längre tid haft alldeles för mkt att göra, detta tillsammans med ändrade förutsättningar här hemma har gjort att jag tyvärr inte mår så bra. Så nu har jag nått den punkten att det måste ske en förändring och jag måste ta hand om mig själv och min familj. Lära mig säga NEJ och få njuta av min mammaledighet, vilket jag inte alls gjort det sista!

Detta innebär att jag nu syr upp allt som jag lovat och som är betalt men under en längre period än vanligt, sedan tar jag systopp för klädbeställningar. Jag kommer sy när lusten infinner sig nu framåt och lägga ut det för försäljning genom fb och här på bloggen så titta gärna in här och där. Man kan där även få komma med önskemål om tyger och storlekar.... Mössor, postlådeposters och mindre smycken går bra att fortsätta beställa!
Är detta då slutet på Wcollection?
NEJ ni kan vara lugna! I September startar jag upp mitt företag och kommer antagligen arbeta med detta 40%. det kommer dock bli vissa förändringar och inte alls vara som nu. Min första kollektion kommer lanseras och ni kommer få möta både gamla och nya modeller....mer info kommer så småningom!
SPÄNNANDE!

Till sist STORT tack till alla er som mailat er omtanke, jag är oerhört tacksam för de nya vänner jag fått tack vare sömnaden, ni är guld värda tjejor<3












Nu är det dessa 2 prinsar som jag ska lägga min tid, kärlek och energi på!

Kram/Martina


15 kommentarer:

  1. Va bra att du klarade ta ett beslut o nu kan ägna dig åt familjen och glädjesömnad. Ska bli spännande att se kollektionen till hösten.

    SvaraRadera
  2. Ett väldigt klokt beslut, Martina. Man kan/orkar inte vara och göra allt man vill hur länge som helst. Ta hand om dig och de dina! Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att du tänker på dig själv och dina närmsta i första hand. Tiden går så fort och rätt som det är, är barnen stora.
    Ha det gott tillsammans med den store prinsen och snåprinsarna!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  4. Det låter som det rätta beslutet, ska bli spännande att se vad du hittar på framöver. Kram!

    SvaraRadera
  5. Låter inte så lite spännande! Ser fram emot allt samman! Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Vad glad jag blir att du sätter ner foten! Jag tror att det kommer bli superbra till hösten, det ska bli spännande att se vad som händer. Du är otroligt bra på vad du gör så det kan inte gå annat än bra! Ta hand om dig och familjen nu. Kram!

    SvaraRadera
  7. Klokt beslut! Ta hand om er! Ser fram emot att se din spännande kollektion och start av företag i höst.

    SvaraRadera
  8. Klokt och sunt beslut Martina. Kram Pilutta Emma

    SvaraRadera
  9. Låter som ett klokt beslut! Ser fram emot en spännande höst, efter en lååång å skön sommar förstås :-)

    SvaraRadera
  10. Detta låter jättebra Martina! Man ska ta tillvara på småbarnstiden så du gör helt rätt! Njut tillsammans med dina små, och sen ser vi framemot i höst när du tar steget ut! Kommer att gå jättebra ska du se.
    Kram agneta

    SvaraRadera
  11. Njut av dina barn. Du gör helt rätt. Ladda upp inför företagsstarten med mycket mys:)
    Kram/Jenny

    SvaraRadera
  12. ALLTID hälsan först Martina! Du är den enda och bästa mamman dina barn har. Var rädd om henne! <3
    / Pia

    SvaraRadera
  13. Låter bra, skönt att du bestämt, och hoppas att du kan njuta mammaledigheten! Jag vet hur lätt det drar iväg, känt sådär själv ibland att man bara tar på sig och inte hinner med att njuta, för det ska ju vara roligt att sy, är ju därför man gör det! =)
    Som de andra skrivit, var rädd om dig!

    SvaraRadera
  14. Oj, sköt om dig nu!!!! Familjen är viktigast!!!
    Kram

    SvaraRadera