lördag, mars 17, 2012

Dagens bloggbekännelse

Nu är det dags för matchuppladdning inför dagens hockeymatch....här är vi ganska blå;) Så pass blå att vi tom har två GULPOJKAR....

Alla firar vi på olika sätt;) och det är väl tur det...
Noel kom i januari 09, 40veckor efter smguldet 2008 och eftersom jag ville ha barnen relativt tätt(om jag fick välja) så blinkade jag lite extra åt mannen är Hv även tog smguldet 2010... Vi var ju tvungna att ge det en chans i allafall;)....och januari 11 kom även vår Liam:) Så dessa små pojkar är verkligen gjorda av glädje och är riktiga GULDPOJKAR!
Galet må somliga tycka, men ganska roligt tycker jag;)




Nu tillbaka till Wcollection och mössfrossa... På bilden ovan har grabbarna sina skärmmössor i ljusturkosa stjärnor från JNY och svart bambi från Liandlo.



Förlängda toppluvor i Znoks sommar och Liandlos ränder.



Baggymössor till lilla Greta, prickigt från michas och bambi från Liandlo.
Skarfsen är i bambisarna och e-slöjds ränder.



Vanlig mössa Ebba i Eslöjds randiga, baggy Jennifer i Liandlos astronauter och två längst ner i jnys skogens djur.

Nu blir det lite alpint som uppladdning sen HEJA HV!
Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Så nästa gång det blir guld kommer nr 3 :-)

    SvaraRadera
  2. Hihi, det skulle inte funka hemma hos oss där jag självklart håller på Hv men mannen på Södertälje... Superfina mössor, bambityget måste jag ha missat helt.

    SvaraRadera