fredag, mars 16, 2012

Glädje budskap, Vårmössa och pannband


Nu är det klart! Till hösten startar jag upp Wcollection som företag och kommer vara tjänstledig 40% från mitt arbete som förskollärare för att jobba med detta <3 så lycklig!

Medans ni väntar på min kommande kollektion får ni frossa i mössor, pannband och skarfsar;) här kommer lite inspirationsbilder....
Skärmmössan är egentligen sonens men med brist på barn hemma fick jag agera modell själv;) får nig faktiskt bli ett sådant pannband även till mig!
Skärmen är perfekt nu när man vill skydda sig från vårsolen och gör även mössan lite extra tuff. Modellens inspiration har jag fått från Johanna Ahlard, denna fantastiskt duktiga illustratör kan även sy;). Jag har dock valt att göra mina skärmar i fuskskin, tufft!

Ni ser även mina två modeller på pannband, vanlig och rosette.
Vanliga ligger på 100:-/st och rosette från 150:-.
Välkomna med era beställningar.

Nu ska det sys, trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Vad kul med företaget! Kommer gå jättebra!

    SvaraRadera
  2. Grattis Martina! Det kommer att gå jättebra för dig. Du är ju så himla duktig.

    /P. Ek

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med företaget. Lycka till

    SvaraRadera