fredag, mars 09, 2012

"sommar, sommar, sommar..."


...visst längtar man ännu mer till härliga sommardagar är man ser detta tyg från Znok?!
Det gör iallafall jag! Här är en tunika med nya knäppningen och randiga armar i Liandlos fina ränder... en härlig kombo! Detta är en beställning i stl 98-104 och även här syns wcollectionknäppningen:)




Även dessa blev klara idag, boxers till min N, älskar kombon med Liandlos ränder och jnys stjärnor, stilrent och snyggt! Dock vet jag inte om jag är så förtjust i resåren jag köpt från Korea....lite stum för min smak, men tuff!

Nu är det sovdags efter en lång sömnadsdags som avslutades med mys hos mina fina päron<3 på återseende gott folk
Kram /Martina

2 kommentarer:

  1. Mycket fint! Sommartyget är så härligt!

    SvaraRadera
  2. Finfina plagg å JA till sommar både på kläder å ute :-)

    SvaraRadera