tisdag, maj 15, 2012

Infinity dress till mig:)




Nu har jag sytt mig en egen infinity dress i marin polyamid som jag fyndat:)
Riktigt enkel och rolig modell! Googla så finns det en hel uppsjö av sätt att knyta den! Tror den få invigas på junibröllop, men vi får se:)

Vill du sy din egna hittar du en tut hos Linda tryck bara på namnet så hamnar du där:). Jag gjorde dock ingen riktig för hade inte tyg så det räckte till så långa band så mina band är 165(lika långa som mig) och jag tycker det funkade bra med:)
Nu blir nästa projekt en limited dress:)

3 kommentarer:

  1. Men oj vad snygg! Som hur många klänningar som helst ju!

    SvaraRadera
  2. Knassnygg!! Å du har den perfekta figuren för den modellen!!

    SvaraRadera
  3. ohh, har funderat på en sådan länge, borde ju fungera på gravidkropp oxå =)

    SvaraRadera