fredag, juni 15, 2012

En favorit bland många!

Ibland får man till kombosarna så där lyckligtbra;)
Så kändes denna syskonmatchning!


Ingen helt självklar matchning kanske men färgerna tillsammans är fantastiska tycker jag. På bodyn ser ni Liandlos underbara klövertyg och med en liten bilficka med tyg från jny samt röd tunn interlock från liandlo till kanterna. Tycker själv att den lilla fickan på armen får bodyn att kännas lyxigare....?!
Tröjan har samma tyger men valde att där ta upp den blåtonen till kantningen( trots att solen får den att se lila ut på bilden). Den interlocken kommer från jny och mudden från s&s. Röda knappar från the snapstore till dem båda.

Är så lycklig över hur bra det blev, fick nämligen sy om hela tröjan efter att knappen glidigt snett när jag tryckte med tången och kvar blev ett hål:( då var de fula orden många;)
Nu ska jag bestämma mig för vad som ska med på sydaten i Habo:) ska få en fin dag med bästa Onomak och lite senare idag ansluter även annan fin människa Krumelej. Så lyckligt lottad att genom sömnaden hittat dessa fina vänner med samma intresse <3

Ha en underbar dag, det ska jag ha!


3 kommentarer:

  1. Wow, så himla snyggt!!!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Snyggt!!! Fickan var verkligen det där lilla extra!

    SvaraRadera
  3. Kan berätta att den lilla ägaren till tröjan älskar den!! Ägaren är min 2-årige son, en kille med starka åsikter om vilka kläder som ska bäras. ;) Vi fick kläderna i present när lillebror föddes i våras och blev så glada!

    SvaraRadera